Co dziesiąty crossover zarejestrowany w Polsce w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku to Nissan. Japoński producent odnotował 36,4 proc. wzrostu sprzedaży w segmencie w porównywaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Marka nie tylko utrzymuje pozycję lidera wśród crossoverów w Polsce, ale też stale zwiększa sprzedaż flagowego Nissana Qashqai. Od początku roku zarejestrowano 3562 egzemplarze bestsellerowego modelu, notując tym samym wzrost sprzedaży tego modelu o 31,1 proc.
W segmencie małych SUV-ów i crossoverów Nissan nie daje konkurencji żadnych szans – już w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku wyprzedza dwie inne marki na podium o kolejno ponad 1000 oraz 2000 egzemplarzy. W tym czasie na polskie drogi wyjechało 5598 crossoverów Nissana, co przekłada się na 10,45 proc. udziału w segmencie.
Marka nie tylko utrzymuje pozycję lidera wśród crossoverów w Polsce, ale też stale zwiększa sprzedaż flagowego Nissana Qashqai. Od początku roku zarejestrowano 3562 egzemplarze bestsellerowego modelu, notując tym samym wzrost sprzedaży tego modelu o 31,1 proc.
W segmencie małych SUV-ów i crossoverów Nissan nie daje konkurencji żadnych szans – już w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku wyprzedza dwie inne marki na podium o kolejno ponad 1000 oraz 2000 egzemplarzy. W tym czasie na polskie drogi wyjechało 5598 crossoverów Nissana, co przekłada się na 10,45 proc. udziału w segmencie.