Należąca do francuskiej grupy spółka Electropoli Poland, lider w zakresie powłok antykorozyjnych dla motoryzacji, po rezygnacji z budowy zakładu w Tychach wzmocniła pakiet inwestycyjny w istniejących już zakładach.
Nowosolski zakład wzbogacił się o ultranowoczesną, w pełni zrobotyzowaną linie do piaskowania i mycia części z najwyższymi wymaganiami odporności korozyjnej. Linia pracuje już dla nowego projektu Daimlera.
Natomiast zakład w Bielsku-Białej uruchomił kolejną linię lakierowania proszkowego ukierunkowaną na malowanie zacisków hamulcowych do samochodów klasy premium oraz linię do woskowania części o najwyższych wymaganiach antykorozyjnych. Przebudowano także linie kataforezy uzupełniając przygotowanie powierzchni o dodatkowe etapy także związane z rosnącymi wymaganiami w zakresie ochrony przed korozją.
W tym zakładzie z początkiem 2019 roku uruchomiono bardzo innowacyjną eko-linię do lakierowania proszkowego osi i wałków a obecnie trwa uruchomienie kolejnej linii galwanicznej (proces cynk-nikiel) i linii do pasywacji aluminium. Spółka planuje także budowę kolejnej, czwartej już linii kataforezy.
Nowosolski zakład wzbogacił się o ultranowoczesną, w pełni zrobotyzowaną linie do piaskowania i mycia części z najwyższymi wymaganiami odporności korozyjnej. Linia pracuje już dla nowego projektu Daimlera.
Natomiast zakład w Bielsku-Białej uruchomił kolejną linię lakierowania proszkowego ukierunkowaną na malowanie zacisków hamulcowych do samochodów klasy premium oraz linię do woskowania części o najwyższych wymaganiach antykorozyjnych. Przebudowano także linie kataforezy uzupełniając przygotowanie powierzchni o dodatkowe etapy także związane z rosnącymi wymaganiami w zakresie ochrony przed korozją.
W tym zakładzie z początkiem 2019 roku uruchomiono bardzo innowacyjną eko-linię do lakierowania proszkowego osi i wałków a obecnie trwa uruchomienie kolejnej linii galwanicznej (proces cynk-nikiel) i linii do pasywacji aluminium. Spółka planuje także budowę kolejnej, czwartej już linii kataforezy.