Pół roku po wprowadzeniu na rynek sprzedano ponad 50 tys. egzemplarzy Nowego SUV-a Citroën C5 Aircross. Model zajmuje trzecie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się samochodów osobowych marki.
SUV-y stanowiły jedną czwartą światowej sprzedaży Citroëna w pierwszym półroczu (C3 Aircross + C5 Aircross). W Europie Nowy SUV Citroën C5 Aircross ma duży udział w dynamice sprzedaży Citroëna. W pierwszym półroczu marka odnotowała najwyższy wzrost w grupie 12 najlepiej sprzedających się marek samochodowych.
Sprzedaż Nowego SUV-a Citroën C5 Aircross, wprowadzonego na rynek w styczniu tego roku, osiągnęła już 50 000 samochodów. Zapewnia to nowemu modelowi trzecie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się samochodów osobowych marki w pierwszym półroczu (po modelach C3 i C3 Aircross). W pierwszym półroczu 2019 niemal co czwartym sprzedawanym na świecie modelem Citroëna był SUV (C3 Aircross + C5 Aircross).
We Francji, gdzie jest produkowany (w Rennes), Nowy SUV Citroën C5 Aircross zajmuje już drugie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się SUV-ów z segmentu C w pierwszym półroczu.
Sukces handlowy znacząco wpływa na dynamikę Citroëna, który odnotował najwyższy wzrost spośród 12 najlepiej sprzedających się marek samochodów w Europie (w 30 krajach) od początku roku.
Dzięki wyjątkowej stylistyce, komfortowi, możliwości personalizacji oraz konfiguracji, a także 12 systemom wspomagania prowadzenia, Nowy SUV Citroën C5 Aircross jest bardzo atrakcyjny. Świadczy o tym również duży udział najbogatszych wersji w miksie sprzedaży. 70 proc. zamówień dotyczy najlepiej wyposażonej wersji (Shine)*.
*Dane dotyczą rynku polskiego
Polska
Nowy SUV Citroën C5 Aircross - sprzedano już 50 tys. samochodów
- Szczegóły
- Autor: Citroën