Opel chce zwiększyć sprzedaż samochodów w Polsce. W ubiegłym roku niemiecki producent sprzedał blisko 26 tys. samochodów osobowych i dostawczych, kończąc rok z 7,3-procentowym udziałem w rynku.
- Zakładamy, że nasz udział rynkowy w 2011 roku przekroczy 8 proc. - powiedział "Rzeczpospolitej" Przemysław Byszewski z General Motor Poland.
W środę w Warszawie została zaprezentowana odnowiona corsa - jeden z najpopularniejszych samochodów segmentu B. W Polsce jest jedną z lokomotyw sprzedaży marki.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
- Zakładamy, że nasz udział rynkowy w 2011 roku przekroczy 8 proc. - powiedział "Rzeczpospolitej" Przemysław Byszewski z General Motor Poland.
W środę w Warszawie została zaprezentowana odnowiona corsa - jeden z najpopularniejszych samochodów segmentu B. W Polsce jest jedną z lokomotyw sprzedaży marki.
Więcej w "Rzeczpospolitej".