Co mają ze sobą wspólnego Mazury, pierogi, Wawel, Bitwa pod Grunwaldem oraz autobusy marki Solaris? Wszystkie one są, według czytelników "Rzeczpospolitej", powodem do dumy naszych rodaków.
Pojazdy podpoznańskiego producenta znalazły się w piątce polskich marek kojarzących się z naszym krajem - obok wódki Żubrówki, gry komputerowej "Wiedźmin", czekolady Wedel oraz koncernu miedziowego KGHM.
Czytelnicy dziennika w specjalnym głosowaniu na Facebooku wskazali 25 powodów, dla których Polacy powinni odczuwać dumę. Swoje głosy oddawali w pięciu kategoriach: miejsca, budowle, wydarzenia związane z Polską, jedzenie oraz marki, które kojarzą się z naszym krajem. W kategorii marki trzy pierwsze miejsca zajęły produkty z rynku B2C. Solaris został wybrany pierwszą marką z segmentu B2B, której wizerunek pozytywnie łączy się z naszym krajem.
W kategorii "najciekawsze miejsce" wygrały Mazury, otrzymując prawie dwukrotnie więcej punktów, niż zdobywca drugiego miejsca - miasto Kraków. Zwycięzcami w pozostałych kategoriach okazali się: Zamek Królewski na Wawelu, pierogi oraz Bitwa pod Grunwaldem - jako wydarzenie, które najbardziej kojarzy się z Polską.
- Wyróżnienie naszej firmy przez czytelników dziennika "Rzeczpospolita" jest dla nas powodem do prawdziwego zadowolenia. Dowodzi ono bowiem iż marka Solaris na dobre wpisała się w katalog polskich produktów - mówi Małgorzata Olszewska, Członek Zarządu firmy, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu. - Jest nam niezwykle miło, że użytkownicy mediów społecznościowych oprócz marek obecnych na rynku konsumenckim docenili także jakość, niezawodność marki, z której co prawda korzystają na co dzień, ale nie mogą jej kupić w sklepie - dodaje.
Pojazdy podpoznańskiego producenta znalazły się w piątce polskich marek kojarzących się z naszym krajem - obok wódki Żubrówki, gry komputerowej "Wiedźmin", czekolady Wedel oraz koncernu miedziowego KGHM.
Czytelnicy dziennika w specjalnym głosowaniu na Facebooku wskazali 25 powodów, dla których Polacy powinni odczuwać dumę. Swoje głosy oddawali w pięciu kategoriach: miejsca, budowle, wydarzenia związane z Polską, jedzenie oraz marki, które kojarzą się z naszym krajem. W kategorii marki trzy pierwsze miejsca zajęły produkty z rynku B2C. Solaris został wybrany pierwszą marką z segmentu B2B, której wizerunek pozytywnie łączy się z naszym krajem.
W kategorii "najciekawsze miejsce" wygrały Mazury, otrzymując prawie dwukrotnie więcej punktów, niż zdobywca drugiego miejsca - miasto Kraków. Zwycięzcami w pozostałych kategoriach okazali się: Zamek Królewski na Wawelu, pierogi oraz Bitwa pod Grunwaldem - jako wydarzenie, które najbardziej kojarzy się z Polską.
- Wyróżnienie naszej firmy przez czytelników dziennika "Rzeczpospolita" jest dla nas powodem do prawdziwego zadowolenia. Dowodzi ono bowiem iż marka Solaris na dobre wpisała się w katalog polskich produktów - mówi Małgorzata Olszewska, Członek Zarządu firmy, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu. - Jest nam niezwykle miło, że użytkownicy mediów społecznościowych oprócz marek obecnych na rynku konsumenckim docenili także jakość, niezawodność marki, z której co prawda korzystają na co dzień, ale nie mogą jej kupić w sklepie - dodaje.