FSO i Groclin chcą pomocy rządu. Z ustawy kryzysowej nie zamierza natomiast skorzystać Fiat - informuje "Puls Biznesu".
Dotknięci recesją producenci aut i części w Polsce blisko rok czekali na pomoc rządu. I doczekali się. 22 sierpnia weszła w życie ustawa o łagodzeniu skutków kryzysu dla pracowników i przedsiębiorców. W kolejce po pomoc ustawiło się już kilka firm. (..)
- Spełniamy wszystkie warunki ustawy. Przygotowaliśmy też niezbędną dokumentację. Interesują nas głównie dopłaty do pensji pracowników w czasie przestojów. Jesteśmy zainteresowani maksymalną dopuszczalną pomocą wysokości 500 tys. EUR (..) - tłumaczy Zofia Duran, członek zarządu FSO.
(...) To niejedyna spółka z branży z poważnymi problemami. Wśród firm zainteresowanych dobrodziejstwami nowej ustawy jest też giełdowy Inter Groclin Auto. Możliwość ubiegania się o pomoc analizuje obecnie General Motors, produkujący ople w fabryce w Gliwicach.
Więcej w "Pulsie Biznesu".
Dotknięci recesją producenci aut i części w Polsce blisko rok czekali na pomoc rządu. I doczekali się. 22 sierpnia weszła w życie ustawa o łagodzeniu skutków kryzysu dla pracowników i przedsiębiorców. W kolejce po pomoc ustawiło się już kilka firm. (..)
- Spełniamy wszystkie warunki ustawy. Przygotowaliśmy też niezbędną dokumentację. Interesują nas głównie dopłaty do pensji pracowników w czasie przestojów. Jesteśmy zainteresowani maksymalną dopuszczalną pomocą wysokości 500 tys. EUR (..) - tłumaczy Zofia Duran, członek zarządu FSO.
(...) To niejedyna spółka z branży z poważnymi problemami. Wśród firm zainteresowanych dobrodziejstwami nowej ustawy jest też giełdowy Inter Groclin Auto. Możliwość ubiegania się o pomoc analizuje obecnie General Motors, produkujący ople w fabryce w Gliwicach.
Więcej w "Pulsie Biznesu".