Choć eksperci nie wróżą w tym roku wzrostu sprzedaży aut, importerzy nie rezygnują z rozwijania sieci sprzedaży, informuje "Rzeczpospolita".
Spora część marek, które już w ubiegłym roku otwierały nowe salony, w obecnym uruchomi kolejne. Takie kroki zapowiada m.in. Hyundai Motor Poland: koreański importer, który w 2009 roku odnotował blisko 24-proc. wzrost sprzedaży, ma już 66 salonów. (...)
Otwarcia dwóch lub trzech nowych salonów spodziewa się w tym roku Citroen Polska. Uruchomienie kolejnych punktów sprzedaży planuje Ford Polska i Mitsubishi, który w ubiegłym roku zwiększył sprzedaż o 70 proc. Jeden salon otworzy Peugeot.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Spora część marek, które już w ubiegłym roku otwierały nowe salony, w obecnym uruchomi kolejne. Takie kroki zapowiada m.in. Hyundai Motor Poland: koreański importer, który w 2009 roku odnotował blisko 24-proc. wzrost sprzedaży, ma już 66 salonów. (...)
Otwarcia dwóch lub trzech nowych salonów spodziewa się w tym roku Citroen Polska. Uruchomienie kolejnych punktów sprzedaży planuje Ford Polska i Mitsubishi, który w ubiegłym roku zwiększył sprzedaż o 70 proc. Jeden salon otworzy Peugeot.
Więcej w "Rzeczpospolitej".