W 2018 roku Grupa Renault osiągnęła rekord sprzedaży w Polsce. Zarejestrowano 64 216 nowych aut marek Renault i Dacia, co przełożyło się na wzrost sprzedaży aut osobowych i dostawczych o 6,07%.
Aż pięć modeli grupy zajęło pozycję lidera w swoich segmentach. W rankingu sprzedaży marka Renault znalazła się na szóstym miejscu, a Dacia utrzymała ósmą pozycję. Renault zostało również liderem na rynku samochodów dostawczych. Renault Captur zachowało pozycję lidera crossoverów z segmentu B na rynku polskim i europejskim, Renault Trafic było najchętniej wybieranym pojazdem w segmencie minibusów, a Renault Master okazało się liderem na rynku aut dostawczych. Nowa Dacia Duster pozostała najchętniej kupowanym SUV-em z segmentu C, a Dacia Dokker zajęła pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży kombi-vanów. Pod koniec 2018 roku otwarto również pierwszy w Polsce salon kultowej marki Alpine.
- Naszą ambicją w roku 2019 jest utrzymanie pozycji marek Renault oraz Dacia na polskim rynku dzięki modelom wprowadzonym pod koniec ubiegłego roku oraz nadchodzącym nowościom dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Planujemy aż osiem premier, w tym m.in. piątą odsłonę bestsellera naszej marki, Renault Clio - powiedział Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce.
W roku 2018 w Polsce zarejestrowano 26 027 samochodów osobowych Renault. Liderem sprzedaży w gamie Renault pozostaje model Clio, który sprzedał się w liczbie 8 353 sztuk (hatchback + grandtour). Renault Clio plasuje się w TOP3 rynku segmentu B hatchbacków oraz nadwozi typu kombi i sedan. Drugie miejsce ponownie zajęło Renault Megane z liczbą 5 533 sprzedanych egzemplarzy. Na trzeciej pozycji uplasował się Captur, który znalazł 3 960 nabywców. Te trzy modele odpowiadają za blisko 70% całkowitej sprzedaży modeli osobowych Renault.Oprócz tego pozycję lidera w segmencie minibusów zdobyło Renault Trafic. Na rynku samochodów dostawczych marka Renault osiągnęła pozycję lidera z udziałem 15,7%, a Renault Master było najchętniej kupowanym autem dostawczym ubiegłego roku.
Dacia również ponownie znalazła się w pierwszej dziesiątce pod względem sprzedaży, zajmując ósme miejsce w rankingu i zwiększając swój udział o 0,17%. Wciąż najpopularniejszym modelem marki, a zarazem liderem segmentu SUV na rynku polskim jest Dacia Duster, której nowa wersja trafiła na rynek w ubiegłym roku. Dacia Duster została sprzedana w ilości 9 843 sztuk. Drugą pozycję utrzymała Dacia Sandero, która znalazła 6 446 nabywców. Popularnością cieszyła się także Dacia Dokker (3240 sprzedanych egzemplarzy). Wśród samochodów dostawczych niezmiennie najpopularniejszym modelem marki był Dokker Van, którego zarejestrowano 2 191 sztuk.
Był to również ważny rok dla marki Alpine w Polsce. Na przełomie roku 2018 i 2019 w Katowicach rozpoczął działalność reprezentacyjny salon Alpine. Wśród eksponowanych aut w salonie znajdują się najnowsze modele A110 Pure i Légende. W Polsce zamówiono dotychczas 30 Alpine, z czego 20 wydano już klientom.
Miniony rok to także nagrody. Po raz piąty z rzędu obsługa klienta w serwisach Renault została nagrodzona Złotym Kluczem Jakości. To również już trzeci rok, gdy Renault znalazło się w pierwszej trójce w badaniu Wielki Test Salonów magazynu „Auto Świat”. Renault zajęło także pierwsze miejsce w rankingu VAN Quality Benchmark 2018 dotyczącym jakości obsługi klienta w salonach Van (salony Pro+ w Renault).