22 marca br. na terenie Centrum Wystawienniczo-Kongresowego w Opolu rozpoczęły się 5. spotkania zakupowe Automotive CEE Day.
To jedno z najważniejszych spotkań B2B w Europie Środkowo-Wschodniej sektora dostawców branży motoryzacyjnej. Wydarzenie oferuje zarówno możliwość szerszego zaprezentowania firmy poprzez wystawienie stoiska promocyjnego, ale przede wszystkich umożliwia nawiązanie relacji biznesowych i odbycie licznych spotkań z potencjalnymi klientami.
Impreza, co roku przyciąga coraz większe grono przedstawicieli firm z szeroko pojętej branży motoryzacyjnej zarówno z Polski, jak i Niemiec, Czech, Słowacji, Litwy, Słowenii i krajów azjatyckich. W tym roku w Automotive CEE Day udział bierze blisko 240 wystawców i zaplanowanych jest 1115 spotkań realizowanych pomiędzy 229 uczestnikami.
Nowością tegorocznej edycji jest Strefa Wiedzy, specjalnie przygotowane miejsce gdzie firmy partnerskie prezentują swoje dotychczasowe dokonania i informują o planach rozwoju.
Impreza potrwa do 23 marca.
To jedno z najważniejszych spotkań B2B w Europie Środkowo-Wschodniej sektora dostawców branży motoryzacyjnej. Wydarzenie oferuje zarówno możliwość szerszego zaprezentowania firmy poprzez wystawienie stoiska promocyjnego, ale przede wszystkich umożliwia nawiązanie relacji biznesowych i odbycie licznych spotkań z potencjalnymi klientami.
Impreza, co roku przyciąga coraz większe grono przedstawicieli firm z szeroko pojętej branży motoryzacyjnej zarówno z Polski, jak i Niemiec, Czech, Słowacji, Litwy, Słowenii i krajów azjatyckich. W tym roku w Automotive CEE Day udział bierze blisko 240 wystawców i zaplanowanych jest 1115 spotkań realizowanych pomiędzy 229 uczestnikami.
Nowością tegorocznej edycji jest Strefa Wiedzy, specjalnie przygotowane miejsce gdzie firmy partnerskie prezentują swoje dotychczasowe dokonania i informują o planach rozwoju.
Impreza potrwa do 23 marca.