Szef Fiata Sergio Marchionne popsuł świąteczny nastrój 6,1 tys. pracowników fabryki włoskiego koncernu w Tychach.
Od 2011 r. nowa wersja miejskiego auta Panda, który obecnie powstaje tylko w Tychach, może być produkowana w zakładach Pomigliano d'Arco pod Neapolem - zapowiedział Marchionne na spotkaniu z rządem Włoch i włoskimi związkowcami. (...)
Przeniesienie produkcji nowej Pandy pod Neapol to kluczowy element strategii zwiększenia produkcji aut we włoskich fabrykach do 0,8-1 mln sztuk rocznie. Do 2012 r. koncern z Turynu chce na to wydać 8 mld euro. (...)
Polskie zakłady na pocieszenie po utracie Pandy miałyby od 2011 r. produkować nową wersję Lancii Ypsilon, auta dużo mniej popularnego. (...)
Dla zakładów w Tychach przeniesienie produkcji Pandy do Włoch byłoby tragedią. (...) Na Pandę przypada połowa produkcji zakładów w Tychach. (...)
Co będzie, jeśli Fiat przeniesie produkcję nowej wersji swojego przeboju z Polski do Włoch? - Jeśli tak się stanie, to produkcja ypsilona nie zastąpi utraconej produkcji Pandy - nie ma wątpliwości Rafał Orłowski z firmy doradczej AutomotiveSuppliers.pl. (...)
Co zrobi rząd? - Ministerstwo Gospodarki nie planuje żadnych inicjatyw w tej sprawie - odpowiedziało nam biuro prasowe resortu gospodarki.
Więcej w "Gazecie Wyborczej".
Od 2011 r. nowa wersja miejskiego auta Panda, który obecnie powstaje tylko w Tychach, może być produkowana w zakładach Pomigliano d'Arco pod Neapolem - zapowiedział Marchionne na spotkaniu z rządem Włoch i włoskimi związkowcami. (...)
Przeniesienie produkcji nowej Pandy pod Neapol to kluczowy element strategii zwiększenia produkcji aut we włoskich fabrykach do 0,8-1 mln sztuk rocznie. Do 2012 r. koncern z Turynu chce na to wydać 8 mld euro. (...)
Polskie zakłady na pocieszenie po utracie Pandy miałyby od 2011 r. produkować nową wersję Lancii Ypsilon, auta dużo mniej popularnego. (...)
Dla zakładów w Tychach przeniesienie produkcji Pandy do Włoch byłoby tragedią. (...) Na Pandę przypada połowa produkcji zakładów w Tychach. (...)
Co będzie, jeśli Fiat przeniesie produkcję nowej wersji swojego przeboju z Polski do Włoch? - Jeśli tak się stanie, to produkcja ypsilona nie zastąpi utraconej produkcji Pandy - nie ma wątpliwości Rafał Orłowski z firmy doradczej AutomotiveSuppliers.pl. (...)
Co zrobi rząd? - Ministerstwo Gospodarki nie planuje żadnych inicjatyw w tej sprawie - odpowiedziało nam biuro prasowe resortu gospodarki.
Więcej w "Gazecie Wyborczej".