Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Sporą niespodzianką kończy się przetarg gliwickiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej na dostawę 10 nowych autobusów klasy MAXI. MAN, który wydawał się być jego faworytem przegrał z Solarisem. A poszło o części zamienne.

Przypomnijmy, że PKM interesują autobusy klasy MAXI z całkowicie z niską podłogą. Mają to być konstrukcje z nadwoziami o długości 11,8 - 12,2 m, szerokości do 2,55 m i nie wyższe niż 3,25 m. Każdy umożliwi podróż min. 90 pasażerom, w tym nie mniej niż 23 na miejscach siedzących. Z niskiej podłogi mają być dostępnych przynajmniej dziewięć foteli. Dostęp na pokład ma być dalej zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2.

Pojazdy mają być napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Muszą to być jednostki o pojemności min. 6 l. Nie mogą być one słabsze niż 200 kW i osiągać min. 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zostaną one zblokowane z automatycznymi skrzyniami biegów.

 

Więcej: www.infobus.pl



0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Lubricant Polska Sp. z o.o.
LIBELI Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.