Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Firma Tenneco świętowała 24 maja br. otwarcie najnowocześniejszego centrum inżynieryjnego o powierzchni 9 600 m2, które będzie obsługiwać firmę w zakresie europejskiego systemu kontroli jazdy (European Ride Control) i zaawansowanych technologii zawieszenia (Advanced Suspension Technologies, AST).

Nowe europejskie centrum inżynieryjne Monroe znajduje się w odległości około 2 km od kompleksu produkcyjnego Tenneco w Gliwicach.

W ceremonii przecięcia wstęgi wzięli udział: Romain Nollet, wiceprezes grupy i dyrektor generalnego działu Ride Control, Henrik Johansson, wiceprezes i dyrektor generalny Advanced Suspension Technologies, Matthias Mialhe, wiceprezes i dyrektor generalny Ride Control EMEA, Rudi Schurmans, dyrektor wykonawczy Engineering Ride Control, Jacek Bosek, Senior Engineering Manager oraz Aleksandra Wysocka, Wiceprezydent Gliwice.

- Ten imponujący nowy obiekt pozwala zespołom Ride Control i Advanced Suspension Technologies zwiększyć prędkość i wartość wprowadzanych technologii w imieniu globalnych OEM-ów - powiedział Romain Nollet, wiceprezes grupy i dyrektor generalny działu Ride Control. - Nadal inwestujemy w najlepszych ludzi, obiekty, zasoby i systemy, aby pomóc każdemu z naszych klientów w osiągnięciu ich celów biznesowych na wszystkich platformach i we wszystkich modelach pojazdów.
meec sm 10W Monroe European Engineering Center pracuje prawie 240 inżynierów Tenneco Ride Control i AST, których praca wspiera szereg czołowych światowych producentów pojazdów, a także zakłady Performance Solutions w Hiszpanii, Czechach, Belgii i Polsce. Wśród głównych produktów projektowanych i zatwierdzanych w nowym centrum można wyróżnić amortyzatory i moduły Monroe OE Solutions oraz półaktywne amortyzatory i moduły Monroe Intelligent Suspension. Technologie te znajdują się w milionach pojazdów osobowych, ciężarówek, autobusów, przyczep, ale mają też inne zastosowania.

Centrum jest również odpowiedzialne za projektowanie szerokiej gamy podstawowych komponentów - między innymi systemów zaworów, systemów prowadzących i uszczelniających oraz części strukturalnych i materiałów konstrukcyjnych - występujących w amortyzatorach Monroe OE Solutions i Monroe Intelligent Suspension. Ponadto nowe centrum nadzoruje europejskie działania „ride work”, w ramach których inżynierowie Tenneco współpracują z producentami pojazdów w celu przetestowania i sfinalizowania pracy nad zaworami amortyzatorów przed wprowadzeniem na rynek każdego nowego modelu pojazdu.

W związku z tym projektem Tenneco zainwestowało w najnowocześniejsze technologie z zakresu komputerowego wspomagania projektowania (CAD) oraz inżynierii (CAE), a także inne rozwiązania wymagane do rozwoju systemów mechanicznych, elektronicznych i hydraulicznych. Obiekt o powierzchni 5 330 m2 jest przystosowany do szybkiej produkcji i testowania prototypów wszystkich typów amortyzatorów pasywnych i półaktywnych. Możliwości walidacji produktów na miejscu obejmują testy wytrzymałości, trwałości, korozji, wydajności i hałasu, a także komputerowe symulacje wydajności komponentów i produktów.

Dzięki otwarciu Monroe European Engineering Center firma Tenneco obsługuje teraz klientów Ride Control i AST przez sieć 5 zaawansowanych technologicznie obiektów znajdujących się w: Gliwicach, Monroe w stanie Michigan (USA), Ermui  (Hiszpania), Sint-Truiden (Belgia) oraz w Pekinie (Chiny).
0
Udostępniono
baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Shapers’ Polska Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
DSR S.A.