Nagroda Randstad Award przyznana fabryce Toyoty w Wałbrzychu w marcu b.r. potwierdza, że firma znajduje się w czołówce polskich pracodawców.
Toyota Motor Manufacturing Poland w Wałbrzychu zajęła 2. miejsce, tuż za stacją TVN, w ogólnopolskim rankingu pracodawców przygotowanym przez firmę Randstad. Randstad Award to nagroda przyznawana w oparciu o badanie atrakcyjności 150 największych pracodawców w Polsce. Badanie prowadzone było na reprezentatywnej próbie 7000 respondentów - potencjalnych pracowników (studentów, osób zatrudnionych i niezatrudnionych, zdolnych do pracy w wieku od 18 do 65 lat).Zakład Toyoty w Wałbrzychu uzyskał najwyższy wynik spośród wszystkich badanych firm pod względem: przyjaznej atmosfery pracy (50% wskazań respondentów), równowagi między pracą a życiem osobistym (46% głosów) oraz wysokiej jakości szkoleń (62% głosów).
„Siła Toyoty bazuje na wiedzy, umiejętnościach i zaangażowaniu naszych pracowników. Dlatego postrzegamy rozwój zasobów ludzkich jako kluczową inwestycję Firmy. Poprzez tworzenie trwałych miejsc pracy budujemy także poczucie stabilności i bezpieczeństwa.” - stwierdził Wiceprezes TMMP Akira Umehara podczas uroczystości wręczenia nagród, która odbyła się 17 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Klasyfikacja atrakcyjności względnej*:
1. TVN 64,8%
2. Toyota Motor Manufacturing Poland 63,7%
3. Vattenfall Poland 60,4%
4. Mercedes-Benz Polska 59,6%
5. KGHM Polska Miedź 58%
6. Volvo Polska 58%
7. Samsung Electronics Polska 57%
8. Volkswagen Poznań 55%
9. Telewizja Polska 55%
10. Polska Grupa Energetyczna 55%
* Atrakcyjność względna: odsetek spośród respondentów, którzy znają firmę (przynajmniej 10% świadomość marki) i chcieliby w niej pracować
Toyota Motor Manufacturing Poland w Wałbrzychu zajęła 2. miejsce, tuż za stacją TVN, w ogólnopolskim rankingu pracodawców przygotowanym przez firmę Randstad. Randstad Award to nagroda przyznawana w oparciu o badanie atrakcyjności 150 największych pracodawców w Polsce. Badanie prowadzone było na reprezentatywnej próbie 7000 respondentów - potencjalnych pracowników (studentów, osób zatrudnionych i niezatrudnionych, zdolnych do pracy w wieku od 18 do 65 lat).Zakład Toyoty w Wałbrzychu uzyskał najwyższy wynik spośród wszystkich badanych firm pod względem: przyjaznej atmosfery pracy (50% wskazań respondentów), równowagi między pracą a życiem osobistym (46% głosów) oraz wysokiej jakości szkoleń (62% głosów).
„Siła Toyoty bazuje na wiedzy, umiejętnościach i zaangażowaniu naszych pracowników. Dlatego postrzegamy rozwój zasobów ludzkich jako kluczową inwestycję Firmy. Poprzez tworzenie trwałych miejsc pracy budujemy także poczucie stabilności i bezpieczeństwa.” - stwierdził Wiceprezes TMMP Akira Umehara podczas uroczystości wręczenia nagród, która odbyła się 17 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Klasyfikacja atrakcyjności względnej*:
1. TVN 64,8%
2. Toyota Motor Manufacturing Poland 63,7%
3. Vattenfall Poland 60,4%
4. Mercedes-Benz Polska 59,6%
5. KGHM Polska Miedź 58%
6. Volvo Polska 58%
7. Samsung Electronics Polska 57%
8. Volkswagen Poznań 55%
9. Telewizja Polska 55%
10. Polska Grupa Energetyczna 55%
* Atrakcyjność względna: odsetek spośród respondentów, którzy znają firmę (przynajmniej 10% świadomość marki) i chcieliby w niej pracować