PPH Transsystem S.A., dostawca rozwiązań w zakresie transportu technologicznego i konstrukcji stalowych dla przemysłu samochodowego, podpisał przed kilkoma dniami największy w historii firmy kontrakt o wartości ponad 40 mln zł.
Obejmuje on dostawy i montaż systemu transportu oraz systemu suszarek dla lakierni nowego modelu VW - Up w zakładach Volkswagena w Bratysławie. Realizacja tego projektu rozpocznie się jeszcze w tym roku, a zakończy we wrześniu 2011r. Kontrakt ten plasuje TRANSSYSTEM, spółkę od lat współpracującą z czołowymi międzynarodowymi koncernami samochodowymi, w gronie największych firm realizujących lakiernie w branży samochodowej.
Produkcja nowego modelu samochodu WV Up w fabryce Volkswagena w Bratysławie rozpocznie się już w 2010r. Natomiast w sprzedaży będzie on dostępny w roku 2011. Up będzie typowym małym autem miejskim, idealnym na dojazdy do pracy, na uniwersytet, na plażę i wycieczkę za miasto. o właśnie na nim będzie opierał się elektryczny model, który wejdzie na rynek 2 lata później.
Bratysławska fabryka VW przygotowuje się także do produkcji nowej wersji Tuarega, samochodu typu SUV. Od listopada 2008 trwa modernizacja linii produkcyjnych tak, aby obsługiwały obydwie generacje tego modelu. Również w realizacji tego projektu uczestniczy TRANSSYSTEM, mający swoją siedzibę w Łańcucie - Woli Dalszej.
- To bardzo koncepcyjny projekt, wymagający wielu analiz i modelowania- tłumaczy Jerzy Szpila, kierownik projektu. Transsystem wykonuje dopasowanie techniki transportu technologiczneg,o łącznie z EHB drzwi oraz modernizację przenośników transportu pionowego, który zapewnia przekazanie karoserii różnych modeli samochodów z jednego systemu transportu na inny. Zakres projektu obejmuje mechanikę, elektrykę i pneumatykę służące do zdalnego poruszania nowymi ramionami windy. Kompletna dostawa linii transportu podwieszonego EHB składa się z konstrukcji stalowych, torowiska, wind odbierających i przyjmujących, rozjazdów i windy naprawczej. Modernizacja przenośników skidowych obejmuje demontaże i montaże systemów wg nowych konfiguracji.
Niezależnie od podpisanego ostatnio rekordowej wartości kontraktu z VW Bratysława i dwóch innych, zawartych ze znaną firma światową MAGNA, TRANSSYSTEM ma również szereg zapytań ofertowych, jeśli chodzi o zbliżony zakres dostaw, dla innych zakładów VW, a także dla fabryk Mercedesa i Audi. Większość fabryk samochodowych planuje duże inwestycje, zamierza uruchamiać produkcję nowych modeli o zróżnicowanych napędach, ekonomicznych i ekologicznych
Dzięki dywersyfikacji produkcji i odbiorców, mimo dekoniunktury, TRANSSYSTEM nie tylko utrzyma, ale zwiększy poziom ubiegłorocznej sprzedaży oraz uzyska lepsze wyniki finansowe. Bardzo dobrze rozwija się kontraktacja na rok 2010. Firma dysponuje także kontraktami na rok 2011. Przyszłoroczny plan sprzedaży mamy już w 70% zabezpieczony kontraktami. Jeszcze nigdy do tej pory spółka nie miała tak dobrej sytuacji kontraktacyjnej.
- Przed 2-3 laty zdecydowaliśmy się na nową strategię, która sprawiła, że firma okazała się być odporną na kryzys - stwierdza Stanisław Sroka, prezes TRANSSYSTEM-u. Strategia ta opiera się ona na nowych, innowacyjnych, produktach dla innych, niż samochodowa branż, która do niedawna była głównym naszym odbiorcą. Te nowe branże dla których teraz produkujemy to: energetyka, lotnictwo, turystyka i budownictwo.
Obejmuje on dostawy i montaż systemu transportu oraz systemu suszarek dla lakierni nowego modelu VW - Up w zakładach Volkswagena w Bratysławie. Realizacja tego projektu rozpocznie się jeszcze w tym roku, a zakończy we wrześniu 2011r. Kontrakt ten plasuje TRANSSYSTEM, spółkę od lat współpracującą z czołowymi międzynarodowymi koncernami samochodowymi, w gronie największych firm realizujących lakiernie w branży samochodowej.
Produkcja nowego modelu samochodu WV Up w fabryce Volkswagena w Bratysławie rozpocznie się już w 2010r. Natomiast w sprzedaży będzie on dostępny w roku 2011. Up będzie typowym małym autem miejskim, idealnym na dojazdy do pracy, na uniwersytet, na plażę i wycieczkę za miasto. o właśnie na nim będzie opierał się elektryczny model, który wejdzie na rynek 2 lata później.
Bratysławska fabryka VW przygotowuje się także do produkcji nowej wersji Tuarega, samochodu typu SUV. Od listopada 2008 trwa modernizacja linii produkcyjnych tak, aby obsługiwały obydwie generacje tego modelu. Również w realizacji tego projektu uczestniczy TRANSSYSTEM, mający swoją siedzibę w Łańcucie - Woli Dalszej.
- To bardzo koncepcyjny projekt, wymagający wielu analiz i modelowania- tłumaczy Jerzy Szpila, kierownik projektu. Transsystem wykonuje dopasowanie techniki transportu technologiczneg,o łącznie z EHB drzwi oraz modernizację przenośników transportu pionowego, który zapewnia przekazanie karoserii różnych modeli samochodów z jednego systemu transportu na inny. Zakres projektu obejmuje mechanikę, elektrykę i pneumatykę służące do zdalnego poruszania nowymi ramionami windy. Kompletna dostawa linii transportu podwieszonego EHB składa się z konstrukcji stalowych, torowiska, wind odbierających i przyjmujących, rozjazdów i windy naprawczej. Modernizacja przenośników skidowych obejmuje demontaże i montaże systemów wg nowych konfiguracji.
Niezależnie od podpisanego ostatnio rekordowej wartości kontraktu z VW Bratysława i dwóch innych, zawartych ze znaną firma światową MAGNA, TRANSSYSTEM ma również szereg zapytań ofertowych, jeśli chodzi o zbliżony zakres dostaw, dla innych zakładów VW, a także dla fabryk Mercedesa i Audi. Większość fabryk samochodowych planuje duże inwestycje, zamierza uruchamiać produkcję nowych modeli o zróżnicowanych napędach, ekonomicznych i ekologicznych
Dzięki dywersyfikacji produkcji i odbiorców, mimo dekoniunktury, TRANSSYSTEM nie tylko utrzyma, ale zwiększy poziom ubiegłorocznej sprzedaży oraz uzyska lepsze wyniki finansowe. Bardzo dobrze rozwija się kontraktacja na rok 2010. Firma dysponuje także kontraktami na rok 2011. Przyszłoroczny plan sprzedaży mamy już w 70% zabezpieczony kontraktami. Jeszcze nigdy do tej pory spółka nie miała tak dobrej sytuacji kontraktacyjnej.
- Przed 2-3 laty zdecydowaliśmy się na nową strategię, która sprawiła, że firma okazała się być odporną na kryzys - stwierdza Stanisław Sroka, prezes TRANSSYSTEM-u. Strategia ta opiera się ona na nowych, innowacyjnych, produktach dla innych, niż samochodowa branż, która do niedawna była głównym naszym odbiorcą. Te nowe branże dla których teraz produkujemy to: energetyka, lotnictwo, turystyka i budownictwo.