Październik 2010 był kolejnym udanym miesiącem dla Skoda Auto Polska S.A., która zakończyła sprzedaż swoich samochodów z wynikiem 3 559 sztuk.
Oznacza to udział rynkowy na poziomie 11,72% i tym samym - wzrost o 11,39%, w porównaniu z analogicznym okresem w 2009 roku.
Od początku roku do końca października, sprzedaż modeli oznaczonych logo czeskiej marki wyniosła 30 522 szt. To o 2,03% mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Uzyskany wynik pozwolił jednak wyprzedzić drugiego Volkswagena o 8 674 szt.
Udział marki Škoda w rynku, w okresie od stycznia do października wynosi 11,58%. Dla porównania, w analogicznym okresie w 2009 roku osiągnął poziom 11,77%.
W październiku br. najpopularniejszym modelem Škody była Octavia. Na jej zakup zdecydowało się 1 786 nabywców.
Oznacza to udział rynkowy na poziomie 11,72% i tym samym - wzrost o 11,39%, w porównaniu z analogicznym okresem w 2009 roku.
Od początku roku do końca października, sprzedaż modeli oznaczonych logo czeskiej marki wyniosła 30 522 szt. To o 2,03% mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Uzyskany wynik pozwolił jednak wyprzedzić drugiego Volkswagena o 8 674 szt.
Udział marki Škoda w rynku, w okresie od stycznia do października wynosi 11,58%. Dla porównania, w analogicznym okresie w 2009 roku osiągnął poziom 11,77%.
W październiku br. najpopularniejszym modelem Škody była Octavia. Na jej zakup zdecydowało się 1 786 nabywców.