UOKiK: kampania naprawcza marki Peugeot modele: Rifter i Partner
Szczegóły
Autor: UOKiK
Przedsiębiorca Peugeot Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Peugeot, pojawiła się awaria.
W samochodach marki Peugeot, modele: Rifter i Partner, przedni pas bezpieczeństwa pasażera może niewystarczająco przytrzymać go w przypadku silnego zderzenia, co może skutkować obrażeniami.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 692 pojazdy.
Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu wymiany pasa bezpieczeństwa.
Firma Solaris Bus & Coach S.A. pozyskała kolejne znaczne zamówienie na ekologiczne autobusy przegubowe napędzane sprężonym gazem ziemnym. Na mocy umowy podpisanej z przewoźnikiem Dopravní podnik…
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności