Przedsiębiorca KIA Motors Polska z siedzibą w Warszawie powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki KIA modele:
Przedsiębiorca poinformował, że w nw. modelach samochodów marki KIA Może wystąpić problem z nieprawidłowym działaniem światła stopu, tempomatu, układu ESC, a w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów - z czasowym problemem przesunięciem dźwigni zmiany biegów z pozycji „P”. Także w pojazdach z przyciskiem START może powodować czasowe problemy w funkcjonowaniu systemu (brak możliwości uruchomienia samochodu).
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 6.058 samochodów marki KIA (lista nr VIN w załączeniu).
- Carnival (VQ) wyprodukowane w: Wielkiej Brytanii, Malcie, Irlandii, Europie Wschodniej i Zachodniej
- Optima (TF) wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Carens (UN) wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Sorrento (BL, XM) wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Soul (AM) wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Spotage (KMs) wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
- Carnival/Sedona (VQ) wyprodukowane w: Europie Wschodniej i Zachodniej,
Przedsiębiorca poinformował, że w nw. modelach samochodów marki KIA Może wystąpić problem z nieprawidłowym działaniem światła stopu, tempomatu, układu ESC, a w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów - z czasowym problemem przesunięciem dźwigni zmiany biegów z pozycji „P”. Także w pojazdach z przyciskiem START może powodować czasowe problemy w funkcjonowaniu systemu (brak możliwości uruchomienia samochodu).
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 6.058 samochodów marki KIA (lista nr VIN w załączeniu).