Ford Polska sp. z o. o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Ford Focus C-MAX, silnik 1,6 L, Duratorq-TDCi (DV Diesel) mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
Polski dystrybutor samochodów Ford poinformował, że w wymienionych poniżej modelach, wyprodukowanych w okresie od 1 czerwca 2006 do 25 stycznia 2007 w Saarlouis, może dojść do powstawania korozji na modułach sterujących wentylatorem chłodzącym. Zagrożenie to występuje tylko w krajach, w których zimą stosuje się na drogach dużo soli.
Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 77 samochodów Ford Focus C-MAX (sprawdź numery VIN).
Ford Polska sp. z o.o. poinformował UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostali indywidualnie powiadomieni o ryzyku oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów, gdzie na koszt przedsiębiorcy wymieniony zostanie wentylator wraz z modułem.
Polski dystrybutor samochodów Ford poinformował, że w wymienionych poniżej modelach, wyprodukowanych w okresie od 1 czerwca 2006 do 25 stycznia 2007 w Saarlouis, może dojść do powstawania korozji na modułach sterujących wentylatorem chłodzącym. Zagrożenie to występuje tylko w krajach, w których zimą stosuje się na drogach dużo soli.
Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 77 samochodów Ford Focus C-MAX (sprawdź numery VIN).
Ford Polska sp. z o.o. poinformował UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostali indywidualnie powiadomieni o ryzyku oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów, gdzie na koszt przedsiębiorcy wymieniony zostanie wentylator wraz z modułem.