Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody osobowe marki Volkswagen Caddy (typ: 2K, 2KN), wyprodukowane w Niemczech, w okresie między 1 listopada 2003 r. a 14 stycznia 2013 r., mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.
Poinformowano, że w pojazdach mogą poluzować się połączenia śrubowe sworznia sprężyny gazowej, która podpiera pokrywę tylną silnika. W najgorszym przypadku możliwe jest oderwanie sworznia kulistego i odpadnięcie pokrywy tylnej silnika.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte jest łącznie 13 779 samochodów marki Volkswagen Caddy (typ: 2K, 2KN). Lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o usterkach, jakie mogą występować w ich pojazdach. Klienci zostaną również poinformowani o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu sprawdzenia, czy usterka występuje i wykonania stosownej naprawy (zamontowania nowego sworznia kulistego z dodatkową podkładką).
Poinformowano, że w pojazdach mogą poluzować się połączenia śrubowe sworznia sprężyny gazowej, która podpiera pokrywę tylną silnika. W najgorszym przypadku możliwe jest oderwanie sworznia kulistego i odpadnięcie pokrywy tylnej silnika.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte jest łącznie 13 779 samochodów marki Volkswagen Caddy (typ: 2K, 2KN). Lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o usterkach, jakie mogą występować w ich pojazdach. Klienci zostaną również poinformowani o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu sprawdzenia, czy usterka występuje i wykonania stosownej naprawy (zamontowania nowego sworznia kulistego z dodatkową podkładką).