Takoni
VIA
Przedsiębiorcy AUTO FUS GROUP Sp. j. oraz TEAM Sp. z o.o., powiadomili Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach terenowych z napędem na cztery koła marki INEOS Grenadier, MY23 i MY24, wyprodukowanych we Francji, podczas montażu mogły zostać użyte nieprawidłowe nakrętki nieblokujące przegubu kulowego drążka kierowniczego zamiast nakrętek blokujących.

Może to z czasem spowodować poluzowanie nakrętki lub jej całkowite odkręcenie. Jeśli nakrętka poluzuje się do punktu, w którym zostanie zgubiona, przegub kulowy drążka kierowniczego może zostać odłączony od zwrotnicy.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 8 pojazdów.

Przedsiębiorcy zadeklarowali, że właściciele wszystkich pojazdów sprzedanych na rynku polskim zostaną poinformowani o ogłoszonej kampanii. Działanie polega na kontroli i w razie potrzeby wymianie nakrętek nieblokujących na nakrętki blokujące.
0
Udostępniono
Automotive CEE Day

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
MILAR Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Etisoft Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.