Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes, modele: ML/GL/GLE/GLS (BR 166), GLE Coupé (BR 292), CLS (BR 218), GLC (BR 253), GLE Coupé (BR 292), GLK (BR 204) Klasa C (BR 205), Klasa E (BR 212, 213), Klasa E Cabriolet/Coupé (BR 207, 238), Klasa S (BR 222) i Klasa S Coupé/Cabriolet (BR 217), wyprodukowanych od 14.04.2010 r. do 12.04.2017 r., aluminiowe śruby przekładni kierowniczej mogły ulec korozji pod wpływem wody rozpylonej w połączeniu ze wyjątkowymi warunkami na drodze, takimi jak szczególnie agresywne środki do usuwania lodu (sól drogowa).

Zaawansowana korozja może ograniczać trwałość śrub i skutkować ich pęknięciem. W przypadku pęknięcia wszystkich trzech śrub mocujących, Power-Pack mógłby odłączyć się od przekładni kierowniczej, skutkując awarią wspomagania układu kierowniczego, co zwiększa ryzyko wypadku.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 16 621 pojazdów.

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu wymiany śrub przekładni kierowniczych.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
YETICO S.A.
Etyfol
Galwanizer Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.