Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki MINI F56 BEV, wyprodukowanych w Niemczech, obudowa akumulatora wysokiego napięcia może być nieszczelna, co może spowodować dostanie się do niego wody.

W takim przypadku kierowca otrzyma komunikat kontrolny w pojeździe („Możliwość kontynuowania jazdy. System wysokiego napięcia. W celu uniknięcia dalszych uszkodzeń, należy sprawdzić u partnera serwisowego"). Ponadto, nawet podczas jazdy, akumulator wysokiego napięcia może się wyłączyć, a pojazd zacznie powoli zwalniać. Istnieje ryzyko pożaru.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 9 pojazdów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu kontroli układu baterii wysokiego napięcia.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: ul. Wołoska 22 A, 03-675 Warszawa; tel.: 022 279 71 00).
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RADMOT Sp. z o.o.
3D Center Sp. z o.o.
FABER CNC
Galwanizer Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.