Chevrolet Poland Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Chevrolet Cruze RM 2011, mogą powodować zagrożenia dla użytkowników.
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Chevrolet Cruze RM 2011, wyprodukowanych między 14 listopada 2010 r. a 12 stycznia 2011 r. w Korei, mogła nie zostać zamontowana nakrętka na tylnym, środkowym elemencie mocującym kotwiczenie i sprzączkę pasa bezpieczeństwa. W przypadku braku nakrętki mocującej, może dojść, do wysunięcia elementu kotwiczącego, bezpośrednio wpływając na działanie pasa bezpieczeństwa.
Chevrolet Poland Sp. z o.o. nie posiada żadnych informacji na temat jakichkolwiek zaistniałych wypadków, będących skutkiem uszkodzenia, o którym mowa powyżej. Łącznie na terenie kraju sprzedano 80 szt. (numery VIN).
Autoryzowane serwisy listami poleconymi zawiadomią klientów, którzy kupili samochody objęte kampanią, o uszkodzeniach jakie mogą występować w ich samochodach. Ponadto klienci, którzy zakupili samochody objęte kampanią, zostaną wezwani do złożenia wizyty w autoryzowanym serwisie w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada. W przypadku stwierdzenia braku nakrętki autoryzowany serwis obowiązany jest do bezpłatnego usunięcia usterki poprzez zamontowanie zakrętki.
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Chevrolet Cruze RM 2011, wyprodukowanych między 14 listopada 2010 r. a 12 stycznia 2011 r. w Korei, mogła nie zostać zamontowana nakrętka na tylnym, środkowym elemencie mocującym kotwiczenie i sprzączkę pasa bezpieczeństwa. W przypadku braku nakrętki mocującej, może dojść, do wysunięcia elementu kotwiczącego, bezpośrednio wpływając na działanie pasa bezpieczeństwa.
Chevrolet Poland Sp. z o.o. nie posiada żadnych informacji na temat jakichkolwiek zaistniałych wypadków, będących skutkiem uszkodzenia, o którym mowa powyżej. Łącznie na terenie kraju sprzedano 80 szt. (numery VIN).
Autoryzowane serwisy listami poleconymi zawiadomią klientów, którzy kupili samochody objęte kampanią, o uszkodzeniach jakie mogą występować w ich samochodach. Ponadto klienci, którzy zakupili samochody objęte kampanią, zostaną wezwani do złożenia wizyty w autoryzowanym serwisie w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada. W przypadku stwierdzenia braku nakrętki autoryzowany serwis obowiązany jest do bezpłatnego usunięcia usterki poprzez zamontowanie zakrętki.