Citroën Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa UOKiK, że w samochodach marki Citroën, modele: C3, DS3, C4, DS4 i DS5 mogą pogorszyć się parametry ładunku pirotechnicznego doprowadzającego do napełnienia poduszki powietrznej oraz może wystąpić usterka urządzenia napełniającego poduszkę powietrzną, w wyniku długotrwałego wystawienia na działanie wilgoci i temperatury.
Może to doprowadzić do pęknięcia urządzenia napełniającego poduszkę powietrzną podczas aktywacji poduszki, co zwiększa ryzyko obrażeń.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 109 pojazdów.
Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany poduszki powietrznej kierowcy oraz poduszki powietrznej pasażera (modele Citroën C3 i DS3) lub poduszki powietrznej kierowcy (modele Citroën C4, DS4 i DS5).
Polska
UOKiK: kampania naprawcza aut marki Citroën (modele: C3, DS3, C4, DS4 i DS5)
- Szczegóły
- Autor: UOKiK