Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mazda, modele: Mazda2 (DE), Mazda6 (GH) i Mazda3 (BL) Hatchback, wyprodukowanych w Japonii, wciskane nakrętki łącznika mechanizmu podnoszenia siedzenia kierowcy mogą ulec obluzowaniu/odłączeniu.
W skrajnym przypadku łącznik mechanizmu podnoszenia siedzenia kierowcy może ulec złamaniu (pęknięciu na wskroś). Jeśli pojazd będzie dalej używany w takim stanie, siedzenie może powodować nienormalny hałas lub stukanie. Jeżeli łącznik mechanizmu podnoszenia siedzenia ulegnie złamaniu, spowoduje to przechył siedzenia, uniemożliwiając kierowcy utrzymanie właściwej pozycji do kierowania pojazdem i stwarzając ryzyko wypadku.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 7 268 pojazdów, o numerach VIN:
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu dokonania stosownej naprawy.
W skrajnym przypadku łącznik mechanizmu podnoszenia siedzenia kierowcy może ulec złamaniu (pęknięciu na wskroś). Jeśli pojazd będzie dalej używany w takim stanie, siedzenie może powodować nienormalny hałas lub stukanie. Jeżeli łącznik mechanizmu podnoszenia siedzenia ulegnie złamaniu, spowoduje to przechył siedzenia, uniemożliwiając kierowcy utrzymanie właściwej pozycji do kierowania pojazdem i stwarzając ryzyko wypadku.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 7 268 pojazdów, o numerach VIN:
- Mazda2 (DE) JMZ DE**** ** 100018 – 404008 (produkowane od 19.06.2007 r. do 11.09. 2010 r.)
- Mazda6 (GH) JMZ GH**** ** 100113 – 437969 (produkowane od 03.08.2007 r. do 31.08.2010 r.)
- Mazda3 (BL) JMZ BL**** ** 100118 – 239889 (produkowane od 17.12.2008 r. do 30.09.2010 r. )
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu dokonania stosownej naprawy.