Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa UOKiK, że w samochodach marki Mercedes serii GLE/GLS (167), C-Class (205), E-Class (213), S-Class (222), S -Class (223), Klasa E Coupe/Cabriolet (238), GLC (253), CLS (257) i Klasa G (463), z silnikiem wysokoprężnym z pompą płynu chłodzącego - sterowaną podciśnieniem, wyprodukowanych od 27.01.2017 r. - 12.10.2021 r., może zaistnieć nieszczelność między obwodami chłodzenia i podciśnienia.

W takim przypadku płyn chłodzący może dostać się do obwodu podciśnienia i spowodować uszkodzenie różnych elementów, prowadząc do, między innymi, wyłączenia zaworu recyrkulacji spalin i skutkować zwiększoną emisją spalin i zużyciem paliwa. Jeżeli elektryczny zawór przełączający recyrkulacji spalin będzie narażony na działanie płynu chłodzącego, może dojść do ciągłego wzrostu temperatury tego elementu i ryzyka pożaru z powodu reakcji elektrochemicznej.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 9 821 pojazdów.

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu aktualizacji oprogramowania pompy płynu chłodzącego i wymiany elektrycznego zaworu przełączającego.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
Kempny Komponenty
LIBELI Sp. z o.o.