Chevrolet Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Chevrolet Captiva, rok modelowy 2011-2015, wyposażone w dolną osłonę silnika i wyprodukowane w Korei Południowej, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.
Poinformowano, że w ww. modelu wadliwie działający filtr cząstek stałych (DPF) może spowodować przegrzanie dolnej osłony komory silnika i doprowadzić do jej stopienia się lub być przyczyną pożaru w okolicy filtra DPF.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 486 samochodów (lista numerów VIN objętych kampanią).
Poinformowano, że w ww. modelu wadliwie działający filtr cząstek stałych (DPF) może spowodować przegrzanie dolnej osłony komory silnika i doprowadzić do jej stopienia się lub być przyczyną pożaru w okolicy filtra DPF.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 486 samochodów (lista numerów VIN objętych kampanią).