Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes Klasy V/Vito (Typ 447), wyprodukowanych w Hiszpanii, w sterowanej podciśnieniem pompie wodnej może wystąpić nieszczelność pomiędzy obwodem płynu chłodzącego i obwodem podciśnienia.

W takim przypadku do obiegu podciśnienia może dostać się płyn chłodzący. Jeżeli elektryczne zawory przełączające zostaną napełnione płynem chłodzącym może dojść do wzrostu temperatury elementu wskutek reakcji elektrochemicznej i pożaru. Ponadto może dojść do uszkodzenia serwa hamulcowego. W takim przypadku z perspektywy kierowcy siła nacisku na pedał może ulec zwiększeniu, a moc hamowania ograniczeniu. Nawet w takim przypadku można jednak osiągnąć wymaganą prawnie minimalną moc hamowania.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 2 776 pojazdów.

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu przeprowadzenia niezbędnych czynności naprawczych.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Deltax Programming Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
QualityHUB24
Alucrom Sp. z o.o.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.