W samochodach marki Toyota Proace, wyprodukowanych we Francji:
- od 03.03.2016 r. do 26.06.2018 r., istnieje możliwość, że z biegiem czasu tylny przewód hamulcowy może ulec uszkodzeniu. Jest to spowodowane przemieszczaniem się przedmiotowego przewodu względem mocowania przytrzymującego go na wahaczu. W rezultacie istnieje ryzyko wycieku płynu hamulcowego. W takim przypadku skuteczność hamowania pojazdu może zostać zmniejszona.od 22.03. do 30.05.2019 r., istnieje możliwość, że hamulec postojowy został wyprodukowany z użyciem elementów niezgodnych ze specyfikacją. W rezultacie hamulec postojowy może nie działać zgodnie z założeniami konstrukcyjnymi. W takim przypadku pojazd może się poruszyć się w sposób niezamierzony, zwiększając ryzyko wypadku.
- od 03.03.2016 r. do 10.09.2019 r., istnieje możliwość uszkadzania się przewodu paliwowego na skutek jego ruchu względem żeber zbiornika płynu AdBlue. W rezultacie istnieje ryzyko wycieku paliwa. Jeśli taka sytuacja wystąpi, nie można wykluczyć ryzyka wystąpienia ognia jeśli paliwo znajdzie w pobliżu zewnętrznego źródła ciepła
- od 13.03.2018 r. do 05.09.2019 r., istnieje możliwość, że niektóre śruby mocujące pasy bezpieczeństwa i / lub śruby przewodów „masowych” nie zostały prawidłowo dokręcone podczas naprawy przeprowadzonej w fabryce. W wyniku tego istnieje ryzyko, że mocowania mogą się poluzować. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to podczas wypadku nie można zagwarantować prawidłowej pracy pasów bezpieczeństwa. Nie można wykluczyć ryzyka wystąpienia ognia wynikającego z rozgrzewania się przewodów elektrycznych
- od 17.12.2018 r. do 31.05.2019 r., istnieje możliwość, że niektóre śruby mocujące kotwy pasów bezpieczeństwa nie zostały prawidłowo dokręcone. W wyniku tego istnieje ryzyko, że śruby mogą się poluzować. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce to podczas wypadku drogowego pas bezpieczeństwa może nie zachować się prawidłowo.
- od 16. do 31.10.2019 r., istnieje możliwość przenikania wody do wnętrza kabiny poprzez panele w przednich nadkolach. W wyniku tego woda może dostać się do niektórych elementów elektrycznych takich jak np. moduł poduszki powietrznej. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji istnieje prawdopodobieństwo, że moduł poduszki powietrznej będzie działał nieprawidłowo, np. może nastąpić nieoczekiwane napełnienie poduszki.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu przeprowadzenia stosownych napraw.