Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Mazda 6 model GG i GY, wyprodukowanych w Japonii od 14.03.2005 r. do 09.04.2007 r., stałe ich wystawienie na działanie wysokiej wilgotności może spowodować uszkodzenie obudowy urządzenia napełniającego (inflatora) poduszki powietrznej i nieprawidłowe napełnienie tej poduszki w przypadku kolizji, przy której konieczne jest zadziałanie poduszki powietrznej kierowcy i pasażera.
Takie uszkodzenie obudowy inflatora może spowodować, że metalowe kawałki uderzą kierowcę lub pasażerów pojazdu, powodując obrażenia.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 739 pojazdów, o numerach VIN (* - oznacza dowolną cyfrę lub literę):
Takie uszkodzenie obudowy inflatora może spowodować, że metalowe kawałki uderzą kierowcę lub pasażerów pojazdu, powodując obrażenia.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 739 pojazdów, o numerach VIN (* - oznacza dowolną cyfrę lub literę):
- JMZ GG**** ** 600034 - 660106
- JMZ GY**** **400026 - 468025