Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa UOKiK, że w samochodach marki Mercedes Typ 253 (GLC) z silnikiem benzynowym AMG i 4MATIC, połączenie śrubowe przewodu dodatniego rozrusznika silnika może być niezgodne ze specyfikacją.

W przypadku wadliwego połączenia śrubowego przewód dodatni może stykać się z rozrusznikiem, na skutek czego może zostać on uszkodzony przez ruchu względny. Uszkodzony przewód dodatni może stykać się z obudową rozrusznika, co może z kolei doprowadzić do zwarcia. W zależności od rodzaju zwarcia nie można całkowicie wykluczyć awarii na drodze lub potencjalnego zagrożenia pożarowego.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 214 pojazdów.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Impel Group
Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
item Polska Sp. z o. o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.