Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa UOKiK, że w samochodach marki Mercedes Typ 253 (GLC) z silnikiem benzynowym AMG i 4MATIC, połączenie śrubowe przewodu dodatniego rozrusznika silnika może być niezgodne ze specyfikacją.
W przypadku wadliwego połączenia śrubowego przewód dodatni może stykać się z rozrusznikiem, na skutek czego może zostać on uszkodzony przez ruchu względny. Uszkodzony przewód dodatni może stykać się z obudową rozrusznika, co może z kolei doprowadzić do zwarcia. W zależności od rodzaju zwarcia nie można całkowicie wykluczyć awarii na drodze lub potencjalnego zagrożenia pożarowego.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 214 pojazdów.
Polska
UOKiK: kampania naprawcza Mercedesa Typ 253 (GLC)
- Szczegóły
- Autor: UOKiK