General Motors Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki OPEL ADAM, rok modelowy 2013-2017, wyprodukowanych w Niemczech, połączenie klejone stałego okna dachowego z nadwoziem może z biegiem czasu utracić swoje właściwości i nie będzie miało odpowiedniej wytrzymałości w całym okresie użytkowania pojazdu.
W najgorszym przypadku może wówczas dojść do odłączenia dachu podczas jazdy.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 396 samochodów. Lista numerów VIN w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.
W najgorszym przypadku może wówczas dojść do odłączenia dachu podczas jazdy.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 396 samochodów. Lista numerów VIN w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.