Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
uokik_new_logo BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki BMW 5 oraz 6 (E6x), pojawiła się awaria.
 
W samochodach marki BMW 5 oraz 6 (E6x), wyprodukowanych w Niemczech, przewód plusowy akumulatora biegnie od akumulatora w bagażniku przez złącze na dnie bagażnika do uchwytu wyprowadzenia + w komorze silnika. W tak zwanym uchwycie przekazującym przewód plusowy akumulatora na spodzie podwozia jest zamocowany przy użyciu osłony przewodu akumulatora od spodu w dnie bagażnika, a następnie połączony śrubami z przewodem plusowym akumulatora w bagażniku. W rzadkich przypadkach długotrwały wpływ czynników takich, jak drgania i zmiany temperatur, połączony ze zwiększonym narażeniem na kontakt z wilgocią i solą drogową, może być przyczyną korozji. Wyższa oporność stykowa na połączeniu śrubowym przewodu plusowego akumulatora może zakłócać zasilanie elektryczne pojazdu. Usterka zasilania może doprowadzić do różnych zakłóceń działania, a nawet do niemożności uruchomienia pojazdu. W nielicznych i wyjątkowych przypadkach złącze śrubowe może – pod wpływem wyższej oporności stykowej lub prądu upływu - nagrzać się do wysokiej temperatury. Nagrzanie się złącza śrubowego może w pewnych okolicznościach spowodować szkody wskutek tlenia się elementów. Jeśli elementy zaczną się tlić, nie można całkowicie wykluczyć wystąpienia pożaru w bagażniku, a nawet pożaru pojazdu - także po wyłączeniu pojazdu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 12 587 pojazdów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu kontroli uchwytu przekazującego, a w razie potrzeby jego poprawienia.

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

YETICO S.A.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
TUV NORD Polska Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Etyfol