Przedsiębiorca Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes, Typ 166 (GLE i GLS) oraz 292 (GLE-coupe),
z systemem Active Curve, w warunkach dynamicznej jazdy, kiedy poziom oleju jest niższy od minimum, olej w zbiorniku wyrównawczym ww. systemu może tworzyć pianę, która wydostaje się przez otwory wentylacyjne w pokrywie zbiornika. Wyciekający olej w kontakcie z gorącymi elementami układu wydechowego może powodować zagrożenie pożarem.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 583 pojazdy. Lista numerów VIN w załączniku.
Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu wymiany miarki poziomu oleju zbiornika wyrównawczego systemu Active Curve.
z systemem Active Curve, w warunkach dynamicznej jazdy, kiedy poziom oleju jest niższy od minimum, olej w zbiorniku wyrównawczym ww. systemu może tworzyć pianę, która wydostaje się przez otwory wentylacyjne w pokrywie zbiornika. Wyciekający olej w kontakcie z gorącymi elementami układu wydechowego może powodować zagrożenie pożarem.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 583 pojazdy. Lista numerów VIN w załączniku.
Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu wymiany miarki poziomu oleju zbiornika wyrównawczego systemu Active Curve.