Przedsiębiorca Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes Typu 177 (A-klasa),
oprogramowanie modułu komunikacyjnego systemu automatycznego wzywania pomocy (eCall) jest niezgodne ze specyfikacją. Podczas korzystania z tej funkcji dane dotyczące lokalizacji pojazdu, przekazywane do centrali alarmowej Mercedes-Benz, mogłyby być niedokładne, skutkiem czego pomoc ratunkowa mogłaby do pojazdu nie dotrzeć.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 28 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.
Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu wykonania stosownej naprawy.
oprogramowanie modułu komunikacyjnego systemu automatycznego wzywania pomocy (eCall) jest niezgodne ze specyfikacją. Podczas korzystania z tej funkcji dane dotyczące lokalizacji pojazdu, przekazywane do centrali alarmowej Mercedes-Benz, mogłyby być niedokładne, skutkiem czego pomoc ratunkowa mogłaby do pojazdu nie dotrzeć.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 28 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.
Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu wykonania stosownej naprawy.