Przedsiębiorca Opel Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki OPEL INSIGNIA B, rok modelowy 2016-2017, wyprodukowanych w Niemczech, pasy bezpieczeństwa tylnych skrajnych siedzeń mogą być ułożone nieprawidłowo.
W razie zderzenia czołowego powoduje to obciążenie pasów większe, niż przewidziane w projekcie i stwarza możliwość wysunięcia się pasażera spod pasa.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 4 464 samochodów. Lista numerów VIN znajduje się w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.
W razie zderzenia czołowego powoduje to obciążenie pasów większe, niż przewidziane w projekcie i stwarza możliwość wysunięcia się pasażera spod pasa.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 4 464 samochodów. Lista numerów VIN znajduje się w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.