Przedsiębiorca Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Suzuki, modele: BALENO, IGNIS i SWIFT, wyprodukowanych w Japonii i Indiach, w wyniku niewłaściwej wytrzymałości paska napędowego ISG, element ten może ulec zerwaniu w czasie eksploatacji pojazdu.
Objawem pęknięcia ww. elementu może być zanik działania układu ładowania sygnalizowany świecącą się kontrolką ładowania akumulatora oraz wzrost temperatury silnika sygnalizowany kontrolką wzrostu temperatury silnika spowodowany brakiem napędu pompy wody. Brak ładowania akumulatora może spowodować niemożliwość rozruchu silnika.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 84 samochody.
Producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli pojazdów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi, w celu wymiany paska napędowego ISG na nowy zmodyfikowany.
Ponadto Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Suzuki, modele: BALENO, IGNIS i SWIFT, wyprodukowanych w Japonii i Indiach, w wyniku zastosowania błędnego oprogramowania modułu ECM-u (i zawartego w nim systemu „ENG A-STOP”), silnik może się nie wyłączyć automatycznie mimo spełnienia wymaganych warunków a lampka sygnalizacyjna „ENG A-STOP OFF” może błyskać. Eksploatacja pojazdu w wyżej wymienionych warunkach może spowodować niewłaściwe ładowanie akumulatora.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 175 samochodów.
Producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli pojazdów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi, w celu zmiany oprogramowania modułu ECM.
Objawem pęknięcia ww. elementu może być zanik działania układu ładowania sygnalizowany świecącą się kontrolką ładowania akumulatora oraz wzrost temperatury silnika sygnalizowany kontrolką wzrostu temperatury silnika spowodowany brakiem napędu pompy wody. Brak ładowania akumulatora może spowodować niemożliwość rozruchu silnika.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 84 samochody.
Producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli pojazdów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi, w celu wymiany paska napędowego ISG na nowy zmodyfikowany.
Ponadto Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Suzuki, modele: BALENO, IGNIS i SWIFT, wyprodukowanych w Japonii i Indiach, w wyniku zastosowania błędnego oprogramowania modułu ECM-u (i zawartego w nim systemu „ENG A-STOP”), silnik może się nie wyłączyć automatycznie mimo spełnienia wymaganych warunków a lampka sygnalizacyjna „ENG A-STOP OFF” może błyskać. Eksploatacja pojazdu w wyżej wymienionych warunkach może spowodować niewłaściwe ładowanie akumulatora.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 175 samochodów.
Producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli pojazdów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi, w celu zmiany oprogramowania modułu ECM.