Przedsiębiorca Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Toyota i Lexus, pojawił się błąd.
W samochodach Toyota Rav4 i Corolla oraz marki Lexus UX200/250 i ES350, wyprodukowane w Japonii, Wielkiej Brytanii i Turcji od 06/11/2017 r. do 05/04/2019 r., zostały dostarczone klientom z pominięciem podczas przeglądu przedsprzedażowego aktywacji sytemu automatycznego powiadamiania o wypadku - eCall, który pozwala na uzyskanie awaryjnego połączenia telefonicznego ze służbami ratowniczymi.
Kampanią naprawczą objętych jest w Polsce 2 480 samochodów.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu weryfikacji działania systemu eCall i w razie potrzeby jego aktywacji.
Kampanią naprawczą objętych jest w Polsce 2 480 samochodów.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu weryfikacji działania systemu eCall i w razie potrzeby jego aktywacji.