Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa UOKiK że w samochodach marki Mercedes Klasy X Typ 470, wyprodukowanych w Niemczech, nie podano prawidłowych wartości maksymalnego obciążenia dachu.

Maksymalne możliwe obciążenie dachu podczas eksploatacji pojazdu jest mniejsze niż podczas postoju pojazdu, np. podczas używania namiotu dachowego. Przekroczenie maksymalnego obciążenia dachu podczas eksploatacji pojazdu może zakłócić prawidłowe działanie układu ESP, co zwiększa ryzyko wypadku, w wyniku którego ładunek zamocowany na dachu może się przesunąć lub spaść z niego albo złamać zadaszenie, zwiększając ryzyko obrażeń.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 641 pojazdów.

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu przeprowadzenia niezbędnych czynności naprawczych.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
3D Center Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.