Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki SMART Br451 (Smart fortwo), wyprodukowane od stycznia do sierpnia 2014 r., mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.
Przedsiębiorca poinformował, że w ww. pojazdach mogły zostać zastosowane śruby mocujące przekładnię kierowniczą o nieodpowiedniej trwałości, co może prowadzić do ich zerwania pod wpływem wysokich obciążeń połączonych z wibracjami. W tej sytuacji pojawi się wyraźny hałas powstający podczas jazdy, zmiana położenia neutralnego (obrócenie) kierownicy lub sporadyczna aktywacja lampki ostrzegawczej układu ESP. Może to skutkować pogorszeniem się własności jezdnych pojazdu i ryzykiem wypadku.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 16 samochodów o numerach VIN:
Przedsiębiorca poinformował, że w ww. pojazdach mogły zostać zastosowane śruby mocujące przekładnię kierowniczą o nieodpowiedniej trwałości, co może prowadzić do ich zerwania pod wpływem wysokich obciążeń połączonych z wibracjami. W tej sytuacji pojawi się wyraźny hałas powstający podczas jazdy, zmiana położenia neutralnego (obrócenie) kierownicy lub sporadyczna aktywacja lampki ostrzegawczej układu ESP. Może to skutkować pogorszeniem się własności jezdnych pojazdu i ryzykiem wypadku.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 16 samochodów o numerach VIN:
- WME4513321K781078
- WME4513321K781207
- WME4513331K768169
- WME4513341K768021
- WME4513341K773868
- WME4513341K774667
- WME4513341K775088
- WME4513341K776059
- WME4513341K815057
- WME4513801K769629
- WME4513801K770185
- WME4513801K774368
- WME4513801K785363
- WME4513901K781553
- WME4514801K780944
- WME4514801K783401