Akcja promocyjna "Caddy Team" w Niemczech, utrzymanie miejsc pracy w czasie kryzysu, a także zmiany techniczne w samochodach VW Caddy - to najważniejsze zadania spółki Volkswagen Poznań w 2010 roku.
- Mamy kryzys. Jeśli jednak akcja Caddy Team zakończy się sukcesem, to nasza fabryka nie powinna mieć problemów - podkreśla w Jens Ocksen, prezes poznańskiej fabryki VW.
W tym roku z taśm produkcyjnych powinno zjechać 145 tysięcy samochodów. Czy ten plan uda się zrealizować? Według władz fabryki tak, ale pod pewnymi warunkami. Chodzi o pozytywne przyjęcie akcji "Caddy Team". Klienci chcący nabyć to auto, będą mogli liczyć na spore upusty. Nawet na 5 tysięcy euro.
W tym roku fabryka chce zainwestować 35 mln euro. Większość pieniędzy trafi do działu budowy samochodów ale około 14 mln euro przeznaczono na inwestycje wi odlewnię.
- Na razie nie planujemy takich działań - twierdzi Jolanta Musielak, dyrektor personalny w spółce Volkswagen Poznań. Musielak zaznacza jednak, że wszystko zależy od tego, czy planowana produkcja zostanie utrzymana.
Więcej w serwisie Motofakty.pl.