Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
fapLancia Ypsilon miała być nagrodą pocieszenia dla Polski za to, że nowa Panda nie powstanie w Tychach, ale we Włoszech. Radość była krótka, twierdzi "Dziennik Gazeta Prawna".

Włosi stawiają ostre warunki wprowadzenia nowej marki. Zarząd Fiat Auto Poland jeszcze w lipcu ma wystąpić do polskiego rządu z wnioskiem o wsparcie finansowe dla produkcji Lancii Ypsilon.

Z informacji "DGP" wynika także, że Fiat chce, żeby Ministerstwo Gospodarki objęło zakład w Tychach specjalną strefą ekonomiczną.

Tyski zakład zwalnia tempo produkcji, gdyż na Starym Kontynencie słabnie popyt na produkowane przez niego samochody. - Jeszcze w tym roku produkcja będzie zatrzymana na 13 dni - poinformował w sobotę pracowników Zdzisław Arlet, dyrektor tyskiego zakładu. Począwszy od września, do grudnia fabryka nie będzie pracować po dwa, trzy dni w miesiącu.

Jak ustalił „DGP”, zmniejszenie sprzedaży i produkcji przełoży się wkrótce także na liczbę etatów w fabryce, która zatrudnia 6,5 tys. osób. Do końca roku z zakładem pożegna się około 350 z 1000 pracowników zatrudnionych na czas określony.

Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Etyfol
ABC Colorex Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
Impel Group