Głównym celem tego wydarzenia jest umożliwienie cyklicznej wymiany dobrych praktyk i doświadczeń pomiędzy narzędziowniami (producenci tłoczników, form odlewniczych, form wtryskowych), jak również nawiązania współpracy z potencjalnymi klientami.
- Ważnym elementem, rozpoczynającym konferencję, są rozmowy B2B, które uczestnicy umawiali poprzez specjalnie przygotowaną platformę internetową - zaznacza Rafał
Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - W edycji 2019 zostało zaaranżowanych blisko 120 rozmów. Kolejnych kilkadziesiąt spotkań umówiono już ad hoc podczas wydarzenia.
Po zakończeniu części B2B rozpoczęła się konferencja. W ciągu dwóch dni uczestnicy mogli zapoznać się z trendami i nowymi rozwiązaniami z zakładów, związanych zarówno z sektorem motoryzacyjnym (GEDIA, Stomet, Hydrapres, Narzędziownia Pszenica, Spinko) jak i AGD (Electrolux, Whirpool) oraz Partnerów - dostawców rozwiązań dla branży narzędziowej (CAMdivision, Oerlikon Balzers Coating Poland, Scholz + Bickenbach, Sumaris).
Tegorocznej konferencji towarzyszyła także wystawa, w której wzięło udział kilkanaście firm.
Pragniemy złożyć gorące podziękowania uczestnikom konferencji, prelegentom oraz Partnerom wydarzenia i tradycyjnie już teraz zapraszamy do udziału w edycji 2020.
Relacja z TOOL-SHOP 2019 już wkrótce na www.nowoczesnanarzedziownia.pl