W 7. edycji Automotive CEE Day w 2019 r. wzięło udział ponad 400 osób reprezentujących 265 firm, które umówiły blisko 1 250 spotkań B2B. - Pierwotnie w tym roku, tak jak w poprzednich latach wydarzenie miało odbyć się w formie stacjonarnej w Opolu - mówi Małgorzata Zborowska-Stęplewska. Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - Ze względu na obecną sytuację w Europie podjęliśmy decyzję, że Automotive CEE Day będzie w nowej formule. Spotkania zakupowe odbędą się online, poprzez zintegrowany system video.
- Automotive CEE Day 2020 ONLINE daje całkowicie nowe możliwości uczestnikom - zaznacza Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - Po pierwsze, wydłużyliśmy czas wydarzenie do trzech dni (4-6 listopada). Tym samym maksymalna liczba umówionych spotkań wzrasta z 20 do 30. Po drugie, uczestnicy mogą zdecydować czy chcą wziąć udział we wszystkich dostępnych sesjach czy na przykład w konkretnych wybranych dniach.
Spotkania odbędą się online poprzez platformę b2match, na której wdrożone zostało zintegrowane rozwiązanie do wirtualnych spotkań 1:1. - Zakładamy, że rozwiązanie online pozwoli na udział nowym działom zakupów, które dotychczas nie uczestniczyły w naszym wydarzeniu - dodaje Rafał Orłowski.
Wśród potwierdzonych działów zakupów są m.in. FCA i MAN Bus, Toyota Motor Manufacturing Poland czy Ifa Powertrain Polska. - W najbliższych dniach dołączą kolejni przedstawiciele zarówno producentów pojazdów i jak i dostawców I rzędu - mówi Małgorzata Zborowska-Stęplewska.
Kto powinien wziąć udział Automotive CEE Day 2020 ONLINE? Firmy działające w branży motoryzacyjnej lub firmy zainteresowane włączeniem się do łańcucha dostaw. Zwłaszcza z następujących sektorów:
- Producenci pojazdów
- Części i komponenty
- Systemy i moduły
- IT
- Automatyzacja i robotyzacja
- Produkcja i serwis
- Badania i rozwój
Więcej informacji i formularza rejestracyjny jest dostępny na https://automotive-cee-day-online.b2match.io