W 2013 roku Porsche sprzedało rekordową liczbę 162,1 tys. samochodów. To o 14,9 proc. więcej (+21 tys. sztuk) więcej niż rok wcześniej.
Klienci najczęściej kupowali model Cayenne (ponad 84 tys. sztuk).
Sprzedaż aut w podziale na rynki przedstawiała się następująco:
Klienci najczęściej kupowali model Cayenne (ponad 84 tys. sztuk).
Sprzedaż aut w podziale na rynki przedstawiała się następująco:
- Europa - 51 tys. (+4,4 proc.), w tym Niemcy - 20,6 tys. (+17,8 proc.),
- Ameryka - 49,6 tys. (+20,7 proc.), w tym Stany Zjednoczone - 42,3 tys. (+20,8 proc.),
- Azja-Pacyfik-Afryka-Środkowy Wschód - 61,5 tys. (+20,3 proc.), w tym Chiny - 37,4 tys. (+19,9 proc.)