W 2011 r. eksport chińskich aut sięgnął 900 tys., w tym roku z łatwością przekroczy milion, czytamy w poniedziałkowym wydaniu "Rzeczpospolitej".
Dzisiaj na świecie pojawiły się nie tylko autentyczne chińskie modele, ale i pojazdy produkowane przez światowe koncerny, nawet te znane z pojazdów luksusowych, jak BMW, czy Mercedes.
Największe zainteresowanie pojazdami Made in China jest w Afryce, na Bliskim Wschodzie - w Algierii, Egipcie i Syrii , ale i w Ameryce Południowej.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Dzisiaj na świecie pojawiły się nie tylko autentyczne chińskie modele, ale i pojazdy produkowane przez światowe koncerny, nawet te znane z pojazdów luksusowych, jak BMW, czy Mercedes.
Największe zainteresowanie pojazdami Made in China jest w Afryce, na Bliskim Wschodzie - w Algierii, Egipcie i Syrii , ale i w Ameryce Południowej.
Więcej w "Rzeczpospolitej".