10 maja br. Calsonic Kansei i Magneti Marelli poinformormowały, że firma będzie fukcjonowała pod jedną światową marką - MARELLI.
MARELLI posiada 170 zakładów i centrów badawczo-rozwojowych w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej i regionie Azji i Pacyfiku, zatrudniające 62 tys. osób.
MARELLI posiada 170 zakładów i centrów badawczo-rozwojowych w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej i regionie Azji i Pacyfiku, zatrudniające 62 tys. osób.
Dzięki transakcji MARELLI będzie miało jeszcze lepszą pozycję do obsługi klientów na całym świecie, budując i różnicując swoją ofertę. Przejście na jedną markę jest ważnym krokiem w integracji obu firm (Calsonic Kansei i Magneti Marelli) i stawia MARELLI w jeszcze bardziej skutecznej konkurencji w skali globalnej.
Nowe logo
Nowe logo jest hołdem dla długiej historii innowacji i doskonałości produkcyjnej, która przyniosła sukces firmie i jej klientom, poprzez włączenie kolorów firmowych z Calsonic Kansei (jasnoniebieski) i Magneti Marelli (ciemny niebieski).
Logo składa się z dwóch geometrycznych kształtów, które symbolizują inżynierską precyzję i technologiczne know-how. Dodatkowo te dwa kształty są strzałkami skierowanymi do góry, oznaczającymi postęp i przyszłość.
Transakcja ta została zapowiedziana w październiku zeszłego roku. Ostatecznie FCA Group otrzymało około 5,8 mld euro. W związku z zakończeniem sprzedaży udziałowcy tego koncernu otrzymają ekstra dywidendę w wysokości około 2 mld euro (1,3 euro za akcję).
Wraz z zakończeniem transakcji CK Holding zmieni nazwę na Magneti Marelli CK Holdings. Siedzibą firmy będzie Mediolan.
Wraz z zakończeniem transakcji CK Holding zmieni nazwę na Magneti Marelli CK Holdings. Siedzibą firmy będzie Mediolan.
Połączona działalność Calsonic Kansei Magneti Marelli pozwoli stać się firmie 7. największym dostawcą motoryzacyjnym na świecie ze sprzedażą na poziomie 14,6 mld mld euro.