Dla zespołu konstruktorów Chevroleta Volta lato oznacza testy w upale. W ośrodku testowym General Motors na pustyni w Arizonie konstruktorzy Chevroleta pracują w upalnych warunkach zafundowanych przez naturę.
Volt został zaprojektowany tak, aby mógł funkcjonować we wszystkich warunkach pogodowych i w praktycznie każdej temperaturze. Jeden z testów, którym jest on poddawany na pustyni w Arizonie, to tzw. Hot Soak Evaluation, czyli ocena wytrzymałości na wysokie temperatury we wnętrzu kabiny, przekraczające nawet 80°C.
Konstruktorzy „smażą” Volta na słońcu przez kilka godzin, potem otwierają wszystkie drzwi i okna samochodu, sprawdzają działanie elektronicznych elementów wyposażenia, a następnie zabierają samochód na tor i sprawdzają, czy nie pojawia się skrzypienie lub stukotanie. Ponadto upewniają się, że zamki w drzwiach szczelnie zamykają kabinę, odgradzając ją od gorącego powietrza w czasie, gdy Volt jest chłodzony przy pomocy wydajnej klimatyzacji.
„Samochód ten przeszedł testy pomyślnie” – powiedział Steve Pratt, starszy konstruktor ds. testów wytrzymałościowych. „Klimatyzacja doprowadziła do ochłodzenia wnętrza z ok. 60°C do przyjemnej temperatury nadającej się do prowadzenia samochodu.”
Mimo że Volt nie będzie wyposażony w hak do holowania, zespół konstruktorów regularnie poddaje go testom obciążającym. Używają do tego celu siłomierza, który symuluje jazdę pod górę pod kątem nachylenia od 2 do 10 procent oraz obciąża silnik i podwozie, aby ocenić, jak Volt będzie sobie radził podczas jazdy pod górę w temperaturach przekraczających ok. 40°C.
Co więcej, Volt jest poddawany rutynowym testom jazdy miejskiej dwa do trzech razy dziennie. Podczas takich testów akumulator nagrzewany jest dodatkowo energią elektryczną generowaną przez układ kierowniczy, klimatyzację i elektryczne elementy wyposażenia w wyniku cyklicznego używania samochodu. Konstruktorzy sprawdzają, czy nie powstają problemy związane z przegrzaniem. Volt jeszcze nie zawiódł podczas jazdy miejskiej w warunkach rzeczywistych.
Volt przeszedł wszystkie powyższe testy wytrzymałości z wynikiem pozytywnym, ale rygorystyczne testy i oceny wciąż są przeprowadzane, gdyż Volt jest samochodem elektrycznym przeznaczonym do jazdy we wszystkich porach roku i temperaturach.
Volt został zaprojektowany tak, aby mógł funkcjonować we wszystkich warunkach pogodowych i w praktycznie każdej temperaturze. Jeden z testów, którym jest on poddawany na pustyni w Arizonie, to tzw. Hot Soak Evaluation, czyli ocena wytrzymałości na wysokie temperatury we wnętrzu kabiny, przekraczające nawet 80°C.
Konstruktorzy „smażą” Volta na słońcu przez kilka godzin, potem otwierają wszystkie drzwi i okna samochodu, sprawdzają działanie elektronicznych elementów wyposażenia, a następnie zabierają samochód na tor i sprawdzają, czy nie pojawia się skrzypienie lub stukotanie. Ponadto upewniają się, że zamki w drzwiach szczelnie zamykają kabinę, odgradzając ją od gorącego powietrza w czasie, gdy Volt jest chłodzony przy pomocy wydajnej klimatyzacji.
„Samochód ten przeszedł testy pomyślnie” – powiedział Steve Pratt, starszy konstruktor ds. testów wytrzymałościowych. „Klimatyzacja doprowadziła do ochłodzenia wnętrza z ok. 60°C do przyjemnej temperatury nadającej się do prowadzenia samochodu.”
Mimo że Volt nie będzie wyposażony w hak do holowania, zespół konstruktorów regularnie poddaje go testom obciążającym. Używają do tego celu siłomierza, który symuluje jazdę pod górę pod kątem nachylenia od 2 do 10 procent oraz obciąża silnik i podwozie, aby ocenić, jak Volt będzie sobie radził podczas jazdy pod górę w temperaturach przekraczających ok. 40°C.
Co więcej, Volt jest poddawany rutynowym testom jazdy miejskiej dwa do trzech razy dziennie. Podczas takich testów akumulator nagrzewany jest dodatkowo energią elektryczną generowaną przez układ kierowniczy, klimatyzację i elektryczne elementy wyposażenia w wyniku cyklicznego używania samochodu. Konstruktorzy sprawdzają, czy nie powstają problemy związane z przegrzaniem. Volt jeszcze nie zawiódł podczas jazdy miejskiej w warunkach rzeczywistych.
Volt przeszedł wszystkie powyższe testy wytrzymałości z wynikiem pozytywnym, ale rygorystyczne testy i oceny wciąż są przeprowadzane, gdyż Volt jest samochodem elektrycznym przeznaczonym do jazdy we wszystkich porach roku i temperaturach.