Także w kwietniu Volvo Cars zanotowało pozytywny rozwój – ten producent samochodów klasy premium doniósł o wzroście sprzedaży rok do roku o 12,2 proc. w tym miesiącu, wzroście na wszystkich rynkach producenta.
Łączna sprzedaż w miesiącu wyniosła 52 635 samochodów w porównaniu z 46 895 w ub.r. Sprzedaż nowego modelu XC40, który ostatnio zdobył tytuł Car of The Year, a także modeli serii 90, stanowiły najważniejsze czynniki wzrostu w kwietniu. W pierwszych czterech miesiącach 2018 r. sprzedaż wyniosła 200 042 samochody, co oznacza wzrost o 13,6 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.
W Chinach, największym rynku Volvo Cars, sprzedaż wzrosła o 20,2% w wyniku ogromnego popytu na produkowane na miejscu SUV XC60 i sedan S90. Łączna sprzedaż za miesiąc wyniosła 10 442 samochody wobec 8687 w ub.r.
Sprzedaż w Europie wyniosła 26 360 aut, to wzrost o 3,1 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym, w wyniku popytu na XC40, XC60 oraz modele serii 90.
Rynek USA rozwijał się dobrze w kwietniu, notując wzrost o 17 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r., do wielkości 8333 aut dzięki mocnej sprzedaży SUVów Volvo.
Łączna sprzedaż w miesiącu wyniosła 52 635 samochodów w porównaniu z 46 895 w ub.r. Sprzedaż nowego modelu XC40, który ostatnio zdobył tytuł Car of The Year, a także modeli serii 90, stanowiły najważniejsze czynniki wzrostu w kwietniu. W pierwszych czterech miesiącach 2018 r. sprzedaż wyniosła 200 042 samochody, co oznacza wzrost o 13,6 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.
W Chinach, największym rynku Volvo Cars, sprzedaż wzrosła o 20,2% w wyniku ogromnego popytu na produkowane na miejscu SUV XC60 i sedan S90. Łączna sprzedaż za miesiąc wyniosła 10 442 samochody wobec 8687 w ub.r.
Sprzedaż w Europie wyniosła 26 360 aut, to wzrost o 3,1 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym, w wyniku popytu na XC40, XC60 oraz modele serii 90.
Rynek USA rozwijał się dobrze w kwietniu, notując wzrost o 17 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r., do wielkości 8333 aut dzięki mocnej sprzedaży SUVów Volvo.