W 2013 roku koncern General Motors Co. sprzedał na świecie ponad 9,71 mln samochodów marek Chevrolet, Cadillac, Buick i Opel/Vauxhall. To o 4 proc. więcej niż przed rokiem.
Na głównych rynkach zbytu koncern zanotował wzrosty:
Sprzedaż w podziale na marki przedstawia się następująco:
Na głównych rynkach zbytu koncern zanotował wzrosty:
- Chiny - +11 proc.
- Wlk. Brytania - +11 proc.
- Stany Zjednoczone - +7 proc.
Sprzedaż w podziale na marki przedstawia się następująco:
- Chevrolet - 4,98 mln sztuk - 19,3 tys. więcej niż w 2012 r.
- Opel/Vauxhall - 1,06 mln sztuk - 4,06 tys. sztuk mniej niż przed rokiem
- Buick - 1,03 mln sztuk - 137,2 tys. sztuk więcej (+15 proc.),
- Cadillac - 250,8 tys. sztuk - 55,21 tys. sztuk więcej (+28 proc.).